Sider

søndag den 12. februar 2012

Skønhed med god samvittighed

Hej skønne læsere. Lige lidt godt til vinterferien! Tænkte at jeg lige ville vise jer endnu en af mine ynglings online butikker. Yves Rocher er en virksomhed baseret på naturen, og handler med de fineste produkter til alle former for forplejning. Min søster og jeg har selv et par dejlige produkter derfra, og vi benytter det flittigt og prisen er noget, man lige kan overkomme! 
God vinterferie :-))
 //Kristina
http://www.yves-rocher.dk/control/main

Ultra Mat Fugtgivende dagcreme

Maske med marokkansk ler til ansigt og hår 


Glansgivende eddike
 + Den dufter SÅ dejlig!

Plejende creme til spaltede spidser - tørt hår



Skønhed og tryghed.
'Yves Rocher er det eneste varemærke inden for skønheds pleje, som kontrollerer hvert eneste trin fra høst og produktion til salg. Eller fra plante til hud. Det er derfor, vi kan tilbyde produkter med de allebedste egenskaber til en fordelagtig pris.' Kilde: http://www.yves-rocher.dk/control/yrNews?page=allaboutYR

1 kommentar:

  1. Hvor ser det godt ud. Tror jeg vil prøve Eclat, det lyder spændende, hihi. Knuus Idd.<3

    SvarSlet