Sider

onsdag den 25. januar 2012

Hvem er hende Kristina?

 Hej rare mennesker :-)))
Jeg er en pige på 15 år, som går i niende klasse på Grønvangskolen i Vejen.
Efter skole arbejder jeg på et kontor (SPF) og så er jeg børnepasser i Vejen Idrætcenter. Jeg er også frivillig gymnastiktræner på et hold for børn fra alderen 3 - 5 år. Det har jeg været i fire år nu, og jeg kan godt lide det, for jeg synes det er sjovt at være noget for børn. :-)))) 
Jeg får meget af min fritid til at gå med at være sammen med mine veninder. Der findes jo bare intet bedre end at være på en hyggelig shoppetur og hygge med pigerne og måske tage til en fed fest sammen senere!
Jeg har fire dejlige søskende. Én tvillingesøster, én lillebror og to små søstre. Da mine forældre er skilt, har jeg også fået seks mere søskende oven i, 4 piger og to drenge. Så som i nok kan regne ud, har jeg mange søskende, hvilket jeg elsker! :-)
Så har jeg også en helt fantastisk kæreste, som jeg er rigtig glad for! :-)


Mit ynglings citat er: 'when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile'. Jeg elsker simpelthen det citat!!! Nogen gange kan der bare være én lille ting, som går mig så meget på, at jeg kan glemme alt det positive jeg har i mit liv. Citatet minder mig også om, at jeg ikke kan være lige god til al ting. Jeg STINKER fx. til alt hvad der har noget med sport at gøre, men så kan jeg tilgængæld en masse andet :-)


Det jeg vil opnå med denne blog er, at få alle jer søde mennesker til at sætte mere pris på jer selv og jeres egne personlige egenskaber! I kan nemlig alle sammen noget helt specielt hver i sær. Find smilet frem og følg vores blog. Jeg lover det bliver underholdende.


// Love Kristina

2 kommentarer: