Sider

onsdag den 25. januar 2012

Skolefest, her kommer vi!

Hejsa til alle jer derude !  <3 
Håber at I alle har haft en skøn dag! Det har jeg, og at Danmark vandt over Sverige gjorde den bare endnu bedre, nu er vi i semifinalen! :-) Nå nok om håndbold... Jeg plejer faktisk ikke at interessere mig for håndbold.. Jeg tror bare at det er noget, som min far har sat i mig.  
I morgen er der skolefest oppe på vores skole, de seneste dage har der været meget snak om hvilket tøj vi forskellige skal have på. Det er hollywood tema, så de fleste kommer i fine kjoler, men ikke jeg. Jeg kommer i et par sorte cowboybukser, og en sølv/glimmer trøje. Overvejer om jeg skal komme i stilletter.. Men kender I ikke det, at I ikke har lyst til at være den eneste i et par høje hæle. ?? Nå, men jeg vil smutte igen. :-)









1 kommentar:

  1. Jeg har givet jer en award!
    Hvis I tager imod, skal I vælge 5 blogs,som I tildeler en Award.
    Dernæst skal I på jeres blog skrive, at I har modtaget den af mig. Billedet kan I kopiere fra min blog. Hvis ikke, vil jeg stadig gerne have lov at nominere jer ;-)

    Jeg håber, at jeg på den måde kan få flere til at klikke ind på jeres blog :-) Held og lykke med den, piger!

    SvarSlet