Sider

torsdag den 26. januar 2012

Hvem er hende Louise?

Kære alle jer :-)))


Jeg er en pige på 15 år, og går i 9.klasse.
I min fritid, rider jeg, og har også min egen pony, hun hedder Sussie. Jeg rider stort set hver dag. Jeg holder rigtig meget af Sussie, hun er en fantatisk pony!.. Hun står opstaldet på Ladelund Rideklub, og det er rigtig hyggeligt, for der er en masse søde mennesker derude :-) Jeg har også et arbejde ved et firma der hedder Solar, hvor jeg arkivere nogle papirer.
Næste år skal jeg på Vejen Handelsskole (HHX), hvor jeg skal læse markedsting og psykologi. J
eg ved ikke helt præcist, hvor det skal føre hen endnu. Men heldigvis har jeg lidt tid til at tænke over det endnu. 
Mine venner og familie, betyder også rigtig for mig. At shoppe med veninderne, efterfuglt af nogle gode film, er bare det bedste jeg ved.. Selvfølgelig er der også et par fester en gang i mellem. :-)
Min far og mor er skilt, men de er stadig super gode venner! :-) Så næsten ingenting er anderledes end før, de bor dog bare ikke sammen :-( Jeg har også en tvillingsøster, som hedder Laura, som jeg holder rigtig meget af!

Jeg eeeeeeeeeeeelsker romantiske film! Især en gammel klassiker "Pretty Woman", den er genial! Jeg elsker også serien CSI, og ser serien så tit, som jeg overhovedet kan :-))
Justin Bieber, og One Direction er noget af det bedste jeg kan høre inden for musik. Har også et "lille" crush på Zayn fra One Direction, og Justin <333.. De er nogle søde drenge! :-))



Nå, men håber at det var nok om mig :-)) Og jeg håber selvfølgelig også, at I kan lide bloggen :-) Jeg tror på, at det ender med, at den bliver ret så fantastisk :-)


// Kys og Kram Louise <3


Ps. har vedhæftet et billede af Sussie og jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar