Sider

onsdag den 25. januar 2012

Hvem er hende Ida?

Heeej. :-)))
Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv.
I min fritid spiller jeg meget fodbold. Jeg er lige startet på "Kolding Q" boldklub, det er rigtig fedt! Jeg træner i Kolding 3 gange i ugen og løber og styrke træner i Vejen Idræt center. Jeg elsker at spille fodbold, da jeg synes det giver en så meget energi ! Og selve sammenholdet på et fodboldhold er også kanon!!

Jeg arbejder på Trælasten i Vejen en gang i ugen (så har jeg også råd til at shoppe) Som i kan se laver jeg rigtig meget i min fritid, men veninderne er der altid plads til! Der findes ikke noget bedre end hygge aftner med ens gode veninder - I love it!


Hygge med ens familie er også bare noget af det bedste for mig! Jeg har to helt fantastiske søskende, én lillesøster og én storesøster! De betyder rigtig meget for mig. Jeg har også en hund (Alina). Det er altid dejligt at komme hjem til et hus, hvor ens hund kommer springende hen til en for at sige, hej.


Min yndlingsfilm er "A Cinderealle Story", jeg elsker at se tøse film! Ligge og putte sig under dynen - det er livet!! En film der har gjort meget indtryk på mig er helt sikkert "A walk To Remember", den har virkelig et kanon godt budskab. Den handler om, at man skal sætte pris på det man har og ikke det man ikke kan få.


Jeg håber i vil kunne lide vores blog, vi vil i hvert fald gøre os umage med den!
 

Ps: Synes lige i skal den her - http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U - Håber den giver jeg lidt mere selvtidlig, for ingen er perfekt, selv dem som er på modebladene er ikke perfekte!!
Knuus Ida.<3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar