Sider

onsdag den 22. februar 2012

Dejlig, dejligere 'one shoulder' - kjole

Sad lige og kiggede rundt på nettet, og fandt denne utrolig flotte kjole i tre fede farver fra Only! JEG EEELSKER DEN!
 Louise og jeg skal til fest på lørdag, og jeg har ALTID kjole på til sådanne fester, så det vil jeg også have denne her gang. Har forelsket mig i denne her! Hvilken farve synes I? - Den blå, den koralfarvet eller den sorte? Synes de alle tre er utrolige flotte. Og især med et par fede armbånd til, og de stillette jeg viste jer fra genbrug! 

Håber på den er ude i centeret i Kolding, ellers må jeg bestille den hjem fra nettet, og have den til en anden god gang, da den ikke kan nå at komme hjem!

Og damer... Den koster 200 kr. Det er da lige til at overkomme! (Selvom jeg sparer)



Se nærmere den smukke kjole i de flotte farver her: http://dk.bestseller.com/only/t-shirts---tops/KRISTYONESHOULDERDRESS/15062964,da_DK,pd.html?dwvar_15062964_colorPattern=15062964_SPICEDCORAL&forceScope=


Love from Kristina <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar