Sider

søndag den 5. februar 2012

Godt med genbrug

Jeg har været en tur i genbrug i lørdags, og synes lige jeg ville dele mine gode køb med jer :-)
Det er helt vildt, med alle de gode ting man kan købe til næsten ingen penge! + pengene går til noget godt!

// Kristina



6 stk søde lysestager til 15 kr (samlet pris)
Og min tvillingesøster og jeg fik lidt hygge ind i vores fællesværelse :-)
To bøger til en ti'er pr. styk




En fin hat med pels fra en mink til tyve kr




fire bælter. De tre til venste kostede en 5'er pr styk,
 og det sorte med nitter kostede 20 kr.

Et par stiletter til 40 kroner
(Købte jeg en mandag sammen med Ida og Louise)

Et par dejlige Vagabond-støvler til 50 kr. Gode til den kolde tid.
(ynglings køb)

CD med den søde Jon til 5 kr




4 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt. Jeg var også i genbrug i lørdags. Viser mine i morgen... Lækre sager du har fundet. Synes især vagabond støvlerne er fede.

    SvarSlet
  2. Tror også lige jeg skal forbi en genbrugsbutik en dag. Flot hat :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sjovt, at du/I har købt Jon-cden - den har jeg også stående på hylden. Han er jo fra den anden omgang Popstars :-)

    SvarSlet
  4. Nå, hvor sjovt, Anja. Jeg hørte ham, da jeg var yngre. Faldt over CD'en i genbrug, og synes han er rigtig god nu :-)

    SvarSlet