Sider

onsdag den 1. februar 2012

'Skønhed kommer inde fra, men lidt læbestift skader jo ikke'

http://www.eyeslipsface.dk/ - Tjek lige denne side!! Det er SINDSYGT billigt.


Jeg køber selv en del makeup fra ELF, fordi jeg synes kvaliteten er god og selvfølgelig også pga af prisen :-)
Det meste koster ca 13 kr, så det er da lige til at overkomme.

//Kristina

Nedenfor har jeg sat nogle par billeder ind af forskelligt makeup, som jeg selv er så heldig at eje!

VÆR OPMARKSOM PÅ FRAGTEN, DAMER........ Den er 30 kr!!





Makeup Collection : 108 kr. (TILBUD!!!)
- Mit ynglings køb!!


All over color stick : 12,96 kr.
Kan bruges overalt i ansigtet.






Flydende eyeliner i en flot lilla farve
Shimmer eyeliner pencil : 8,68 kr (TILBUD!)
Har den også i sort, grå og lilla.
Cream eyeliner : 21,17 kr (TILBUD!!)
Pensel medfølger.
God til et mildt cat eye look



2 kommentarer:

  1. Det ser bare super-duber godt ud, Krista!!!
    Tror da lige, jeg skal en smut ind på Elf. Der ser virkelig lækkert ud. Elsker alt, hvad der er billigt:-*
    Knuus Ida. <3

    SvarSlet
  2. Og alt med gule mærker.... Det er lige os! <3
    Knus <3

    SvarSlet